RU
LV
+371 26891515
Kontakti
SIA "AboluServiss"

Reģ.nr. 40103464910

Servisa adrese:
Rīga, Blaumaņa iela 26


Informatīvais tālrunis: +371 26891515

e-mail: info@aboluserviss.lv

Darba laiks:
Darba dienās: 10:00 - 18:00
Sestdienās: 11:00 - 15:00
Svētdienās: Slēgts
Latvijas interneta veikali aatri.lv un izdevīgi
Pakalpojumi
● iPhone 2G remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 3G remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 3GS remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 4 remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 4S remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 5 remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 5c remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 5S remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 5 SE remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 6 remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 6 plus remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 6S remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 6S plus remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 7 remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPhone 7 plus remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● iPod (visi modeļi) remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana

● iPad (visi modeļi) remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana/atkodēšana

● Macbook (visi modeļi) remonts/diagnostika/programmatūras pāršūšana

● Aksesuāru tirdzniecība



Informācija klientiem:

Servisa centrs brīdina, ka remonta laikā iespējama mobilā tālrunī (vai citas ierīces) esošo datu izzušana (atmiņa, telefona grāmatiņa, kalendāra piezīmes, atgādinājumi u.c.). Par datu saglabāšanu klientam savlaicīgi jārūpējas pašam pirms tālruņa nodošanas remontā.

Saņemot tālruni (vai citu ierīci) pēc remonta, klientam pašam personīgi jāpārbauda uz vietas tā pilnās komplektācijas atbilstība tai, kādā tālrunis tika nodots remontā. Pilnas komplektācijas atbilstību pēc tālruņa saņemšanas klients apliecina ar parakstu remonta veidlapā.

Remonta termiņu var nākties pagarināt īpašos gadījumos, kad nepieciešamas rezerves daļas, kuras jāpasūta no ražotājfirmām atbilstoši to noteiktajiem detaļu piegādes termiņiem. Šādos gadījumos servisa centrs vienojas ar klientu par remonta termiņa pagarināšanas nepieciešamību sapratīgos termiņos, par ko tiek veikta atzīme servisa veidlapā.

Servisa centrs uzņēmās atbildību tikai par to bojājumu, kurš ir norādīts remonta veidlapā.

Ja mobilajā tālrunī (vai citā ierīcē) bija konstatēts ūdens un tas izraisīja bojājumus, tad servisa centrs nedod garantiju par ierīces turpmāko strādāšanu.

Ja akts par ierīces pieņemšanu ir nozaudēts, servisa centrs ir tiesīgs neatgriezt Jums Jūsu ierīci.

Ja tiek konstatēts, ka bojājums pēc remonta veikšanas ir izraisīts īpašnieka vainas dēļ, tad garantijas remonts nav spēkā.

Ja klients nepaņems nodoto ierīci 60 dienu laikā, tad tā tiks utilizēta.

SIA AboluServiss nodrošina 30 dienu garantiju veiktajiem darbiem un uzstādītajām detaļam.

Nododot ierīci remontā klients piekrīt agstāk minētajiem noteikumiem.